نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5454
-
الف
+

«سیروس میمنت»: لازمه ماندگاری یک سریال، قصه خوب است

«سیروس میمنت» از آخرین فعالیت‌های خود در زمینه بازیگری و نویسندگی سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سیروس میمنت» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری و نویسندگی سخن گفت.

«سیروس میمنت» در خصوص سریال کمیدی و پربیننده «خانه به دوش» گفت: ما تیم بسیار خوبی بودیم، عواملی که گرد هم آمدند بسیار خوب بودند مخصوصاً «رضا عطاران» که دارای طنزی متفاوت از دیگران است.

بازیگر سریال «خانه به دوش» در خصوص لازمه ماندگاری یک سریال گفت: قطعاً قصه مهم‌ترین موضوع است، اگر اثری دارای یک قصه خوب نباشد هرچند هم که بازیگران و عوامل خوبی در آن ایفای نقش کنند در نهایت شاهد کار خوبی نخواهیم بود.

بازیگر سریال «دلنوازان» در خصوص مهم‌ترین اولویت خود برای پذیرش یک نقش گفت: در زمان‌های مختلف اولویت‌ها فرق داشتند، شاید 10 سال پیش مهم‌ترین اولویت من پول بود و شاید در زمانی قبل از آن، بازی کردن و دیده شدن بود.

میمنت در پیوند با همین موضوع افزود: اما باگذشت زمان و کار کردن با بزرگانی چون «اصغر فرهادی»، «مسعود جعفری جوزانی»، «رضا عطاران» و «سعید آقاخانی» در حال حاضر گزیده کار شده‌ام و به احترام کارهای خوب و مجموعه‌های خوبی که در کنارشان بوده‌ام سعی می‌کنم سمت هرکاری نروم و نقش برایم اهمیت بیشتری دارد.

وی در خصوص شاخص‌ترین نقشی که تا به‌ حال ایفا کرده است اظهار کرد: برایم سخت است که بگویم اما بازی در نقش «کیوان» در سریال «نون. خ» برایم بسیار جذاب بوده است.

«سیروس میمنت» درباره جدیدترین آثار تلویزیونی و سینمایی که در آن ایفای نقش کرده است به سلام نو گفت: در حال حاضر پیش‌تولید سریال «نون، خ ۲» به کارگردانی «سعید آقاخانی» تمام شده است و فلمبرداری آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین فلمبرداری فلم سینمایی «آن دیگری» به کارگردانی «امیر توکلی» به پایان رسیده است و در حال آماده سازی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فلم فجر است.

میمنت در پیوند با همین موضوع اضافه کرد: در قسمت های هشتم و نهم سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی «قدرت‌الله صلح میرزایی» که روایتی از دهه چهل است نیز حضور خواهم داشت.

او در خصوص فعالیتش در بخش نویسندگی اظهار کرد: هم‌اکنون در حال نوشتن فلمنامه یک سریال هستم که فکر می‌کنم اثر بسیار خوبی شود.

«سیروس میمنت» زاده ۲۳ قوس(آذر) ۱۳۳۹ خورشیدی بازیگر و نویسنده اهل ایران است. از کارهای مشهور او در زمینه نویسندگی می‌توان به فلم های سینمایی «معجزه خنده» و «فوتبالی‌ها» و سریال‌های «خانه‌به‌دوش» و «سه دونگ، سه دونگ» اشاره کرد.

«دلنوازان» ، «گسل»، و «متهم گریخت» از جمله سریال هایی است که با بازی وی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است..

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر